Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HR Manager / Operational Manager / Directiesecretaris

HR Manager / Operational Manager / Directiesecretaris

Werkervaring interimmanager

Opdrachten:
EXIN – Utrecht; Directie-secretaris
December 2005 – heden
Herinrichten (directie-)secretariaat bestaande uit 4 personen en voeren van directiesecretariaat
Projectondersteuning groot Europees aanbestedingsproject
Resultaat: Door MT goedgekeurd plan voor herinrichting secretariaat.

Diakonessenhuis – Utrecht; Projectassistente Projectbureau ICT; Nov 2005 – heden
Opzet (structuur) Projectbureau ICT voor begeleiding en samenhang alle ICT-gerelateerde projecten, algehele coördinatie, opzetten en notuleren van vergaderingen
Resultaat: Een goed functionerend Projectbureau ICT opgestart met vastgelegde processen.

Diakonessenhuis – Utrecht; Projectassistente Projectbureau XXL; Mei 2005 – okt 2005
Project ter vervanging van het Ziekenhuisinformatiesysteem (met 12 deelsystemen); verzorgen van in- en externe communicatie, algehele coördinatie, opzet projectbureau XXL, follow up uitstaande activiteiten, opzetten en notuleren van vergaderingen, project structurering en ‘managen’ projectleider
Resultaat: Alle medewerkers en belanghebbenden waren zich bewust van de veelomvattende implementatie en alle deelprojecten zijn vrijwel vlekkeloos op één dag overgegaan naar het nieuwe systeem.

PO2 B.V. – Haarlem; HR Consultant / Operational Manager;
Jan 2004 – mei 2005
Opzetten/inrichten backoffice
Zelfstandig HR administratie opzetten en uitvoeren voor klanten, bestaande uit verzuimbegeleiding, ontslagprocedures, opzetten/structureren personeels- administratie, contracteren derden (Arbo, verzekeringspartijen etc.), aansturen salarisadministratie
Resultaat: Een efficient functionerende backoffice opgezet. Contractpartijen aangetrokken en geïmplementeerd (ziektekosten- en pensioenverzekeraar, arbodienst, jurist, relocation onderneming en administratiekantoor).
Bij 3 bedrijven HR administratie opgezet dan wel gestructureerd. Personeelsinformatiesysteem gekozen, geïmplementeerd en gevuld.
Personeelshandboek geschreven en arbeidsvoorwaarden geïmplementeerd.

Eutilia N.V. (IT–marktplatform) – Leiden; PR Manager;
Juli – dec 2003
Telemarketing en sales acties opzetten, content website, tekst brochures schrijven, perscontacten, organisaren beurs, aansturen van externe bureaus, in- en externe communicatie, (communicatie voor) lancering nieuwe produkten
Resultaat: Telemarketingplan opgesteld en uitgevoerd. Doelmatige produktcommunicatie opgezet.

Eutilia N.V. – Leiden; Directie-secretaris / Support Manager; Aug 2001 – Juli 2003
Leidinggeven aan Support Staff (secretariaat, HR, facilitaire afdeling)
Secretariaat Board; Engelstalige verslaglegging maandelijkse vergaderingen, opzetten van aandeelhoudersvergaderingen
Verslaglegging en deelname MT vergaderingen, aansturen, uitzetten en opvolgen activiteiten richting staf en MT
Filter, signaleringsfunctie en sparringpartner voor CEO, ‘managen CEO’, 1e aanspreekpunt en regie bij afwezigheid MT-leden/CEO, budgetverantwoordelijkheid, follow up lopende projecten
Personeel werven en selecteren, opzetten HR beleid, functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken en bonusplan
Resultaat: Efficient secretariaat en facility management opgezet en bezet. Effectieve vergaderingen van Board en MT gefaciliteerd. HR beleid opgezet en geïmplementeerd (ook voor buitenlandse werknemers).

Novaxess B.V. (telecom) – Amsterdam; International HR Manager; Okt 2000 – juli 2001
Begeleiding buitenlandse werknemers en regelingen rondom hun indiensttreding opzetten en implementeren (aanvragen werkvergunningen en 30 % regelingen) en contracteren derden
Resultaat: Voor 35 buitenlandse werkn. volledige relocatie geregeld.

Novaxess B.V. – Amsterdam; Personal Assistant CEO;
Maart 2000 – sept 2000
Opzetten secretariaat
Opzetten HR afdeling; personeelsadministratie, aansturen salaris-administratie, opzetten en implementeren arbeidsvoorwaardenbeleid
Resultaat: Centraal secretariaat opgezet en bezet (4 pers.). HR afdeling ingericht. 1e 100 personeelsleden geworven en geselecteerd, arbeids-voorwaardenbeleid geformuleerd en geïmplementeerd, ook voor inpats.

Werkverleden:
Wereldreis; Okt 1998 – nov 1999
Azië, Australië, Nieuw Zeeland, Pacific
Tijdens de reis Executive Assistant van Directeur van de National Art School in Sydney – Australië van mrt – mei 1999

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) – Amsterdam Marketing Communicatie medewerkster; Juli 1997 – sept 1998
Coördinatie en ontvangst pers, opzetten sales pitch selectie reclamebureau, Marketingcommunicatie beleid opstellen, implementatie eerste marketingcommunicatie campagne met radio commercials en advertenties in landelijke dagbladen
Organisatie feest voor personeel en leden van Euronext (totaal plm. 3000 mensen)
Resultaat: Door directie goedgekeurd marketingcommunicatieplan. Reclamebureau geselecteerd en marketingcommunicatie campagne uitgerold. Succesvol feest gerealiseerd in Showbiz city.

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) – Amsterdam Projectassistente; Feb 1997 – juni 1997
Projectassistente van Projectbureau Fusie (Optiebeurs en Amsterdamse Effectenbeurs)
Integratie afdelingen, werksessies om neuzen zelfde kant op te krijgen, interne communicatie (fusie nieuwsbrief)

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) - Amsterdam Executive Secretary / Travel Manager; Jan 1993 – jan 1997
Executive Secretary van directielid (met verantwoordelijkheid internationale zaken) Amsterdamse Effectenbeurs
Opzet en uitvoering reisbeleid, boeken zakenreizen voor alle beursmedewerkers

Deloitte & Touche Management Consultants afd. Financieel Management – Amsterdam; Directiesecretaresse / Office manager; Okt 1991 – dec 1992
Opzet secretariaat van nieuwe MC afdeling, mede verantwoordelijkheid voor HR
Organisatie seminar ‘Naar een versterking van de Amsterdamse Effectenbeurs’ in de Beurs van Berlage
Resultaat: Efficient secretariaat opgezet en succesvol seminar voor 500 deelnemers gerealiseerd.

Secretaresse / administratief medewerkster
Juni 1986 – Sept 1991 – werkzaam bij diverse bedrijven; uitgeverij, advocatenkantoor en handelsonderneming in relatiegeschenken


Opleiding interimmanager

Opleiding:
Jan ’98 – mei ‘98 ISBW - Nieuwegein
Communicatie Management diploma

’95 – ‘96 Instituut Van der Hilst - Amersfoort
Beroepsopl. Medew. PR/Communicatie NIMA PR-A (v/h NGPR-A Plus) diploma

’85 – ‘86 Schoevers - Arnhem
Directiesecretaresse diploma

’80 – ‘85 C.S.G. Dingstede - Meppel
HAVO diploma

Trainingen:
Spreek- en schrijfvaardigheid Frans (Europees niveau B1) - Regina Coeli ('06)
Gesprekstraining – voeren moeilijke gesprekken, Yarden – intern (‘06)
Effectief Leidinggeven, Instituut MKB (2002)
Expatriates & Inpatriates, Kluwer Opleidingen (2001)
Grensoverschrijdend inzenden & uitzenden, Kluwer Opleid. (2001)
Gevolgen belastingherzieningen 2001 voor arbeidsvoorwaarden, Kluwer Opleidingen (2001)
Engels ter uitbreiding van m.n. financieel-economische kennis (1995)
NIBE-cursus Effectenbedrijf (diploma, 1994)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Accuratesse, creativiteit in het vinden van oplossingen, tactisch-strategisch mee- en vooruitdenken met de opdrachtgever en analytisch vermogen zijn sleutelwoorden. Nieuwe activiteiten worden beschouwd als een uitdaging en de procesmatige werkwijze zit een pragmatische benadering niet in de weg. Iets neerzetten/opbouwen, structuur aanbrengen, operationeel en functioneel- inhoudelijk advies, flexibiliteit en allround inzetbaarheid, gebruikmakend van bijna 20 jaar ervaring in zowel Directiesecretariaat, Communicatie, Projectondersteuning en HR, zijn kernwaarden. Werkervaring op diverse stafafdelingen garandeert een organisatie-brede aanpak en inzicht van activiteiten en probleemstellingen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands – moedertaal
Engels – Goed in woord en geschrift
Frans – Redelijk in woord en goed in geschrift
Duits – Redelijk in woord, matig in geschrift


Overig

Computerkennis:
Microsoft Office 2003 (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), MS Project
Perman (ADP) en HRM Corner


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :