Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

(interim) manager

(interim) manager

Werkervaring interimmanager

Juli 2004- heden Organisatiedeskundige
Bij diverse bedrijven organisatie geanalyseerd en verbeterpunten aangebracht. Van schoonheidsinstituut tot kantoorinrichtingen.

December 2003- juli 2004 via interim bureau. Projectleider voor uitbreiden GV teams.
Voor een thuiszorgorganisatie in Groningen heb ik de opdracht gekregen het team gespecialiseerde verzorging (GV) fors uit te breiden. Ook hier heb ik een plan van aanpak geschreven. Daarbij begeleid ik de Hoofden Zorg in de uitvoer van het plan. Hulp bij het werven van nieuwe cliënten, structuur in de teams aanbrengen etc.

1 maart – september 2003 (oprichten nieuw team)
Voor dezelfde thuiszorgorganisatie richt ik een nieuw team op die in de toekomst samen moet werken met de gespecialiseerde gezinszorg.

15 november 2002- september 2003 Projectleider thuiszorg
In dit project houd ik mij bezig (in samenwerking met media en politie) met de sociale veiligheid voor thuiszorgmedewerkers en maak een plan van aanpak waardoor alle thuisorganisaties hiervan gebruik kunnen maken.

1 juni 2002- 1 december 2002 Projectleider thuiszorg
Vanwege organisatorische problemen heb ik de 24 uurs dienst voor verpleging op poten gezet. Verder heb ik de functie van productiecoördinator kritisch bekeken en in kaart gebracht hoe de functie er in de toekomst uit moet komen te zien.
1 januari 2002- 1 juni 2002 Organisator en medeoprichter rally vakanties
Het opzetten van luxe vakantiereizen met oldtimers.

1 september 2001- 2002
Projectleider
Vanwege grote tekorten aan arbeidsplaatsen in de gezondheidszorg heb ik een arbeidspool opgericht voor dezelfde thuiszorg organisatie waar ik eerder als manager heb gewerkt. Hierdoor zijn de twee thuiszorgorganisaties geïntegreerd waardoor de reguliere thuiszorg gebruik kan maken van de commerciële thuiszorg en vice versa.

2000- 2001
Relatiebeheerder Thuiszorg Interim
In deze baan gaf ik leiding aan 4 teams (95 medewerkers) waaronder wijkverpleegkundigen, wijkziekenverzorgenden, verzorgenden D en productiecoördinatoren vallen.
Ik was eindverantwoordelijk voor personeelsbeleid, productiviteit, budget.

Mijn prestaties
¨Structuur op werkvloer ingebracht
¨Werkprocessen onderzocht op efficiëntie en aangepast zodat deze processen het hele werkproces gunstig beïnvloeden
¨Voor kwalificatieniveau 5 mogelijkheden gecreëerd om uitvoer te kunnen realiseren
¨Eerste maanden top down strategie om daarna verantwoordelijkheden lager in organisatie te zetten
¨Vanwege reorganisatie teamleden in andere teams geplaatst
¨Functioneringsgesprekken opnieuw ingevoerd na11 jaar
¨Begroting gemaakt



1998-2000
Arbo-dienst Officemanager
Deze landelijke Arbo-dienst is sinds 5 jaar geprivatiseerd en is marktleider in de gezondheids– en welzijnsdienst.
Binnen deze organisatie gaf ik leiding aan 24 fte, waaronder secretaresses en verzuimcontroleurs vallen, verdeeld over twee vestigingen in Zwolle en Apeldoorn. Binnen de vestiging was ik eindverantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van het serviceteam, bestaande uit bedrijfsartsen en andere arbodeskundigen. Ik vervulde de brugfunctie tussen service– en facilitair team en baseerde hierop het beleid.



Mijn prestaties
¨Het instellen en uitvoeren van veranderingsprocessen om het bedrijf commercieel te maken.
¨Het terugbrengen van de juiste verantwoordelijkheden naar een lager niveau zodat beide vestigingen werken als een zelfsturend team. (Gebleken is uit een landelijk gehouden enquête dat Apeldoorn en Zwolle als hoogste scoorden in klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid).
¨Structuur gebracht in de administratieve processen.
¨Functionerings– en beoordelingsgesprekken gehouden.
¨De aanzet gegeven tot het volledig integreren van 4 teams naar aanleiding van een fusie.
¨Zwolle heeft als voorbeeld gestaan voor certificering van de gehele arbodienst.

1990-1998
Medeoprichter organisatiebureau
Dit organisatiebureau heeft de businessclubs van Go Ahead Eagles en FC Zwolle opgericht en houdt zich nu nog voornamelijk bezig met bedrijfsfestiviteiten.
¨Leiding over personeel en administratieve proces
¨Eindverantwoordelijke uitvoer festiviteiten
¨Leiding over catering in de businessclub Go Ahead Eagles
¨Zelfstandig heb ik de businessclub van FC Zwolle opgericht en na 2 jaar succesvol overgedragen aan het huidige bestuur



1986-1990 autoverhuur Verantwoordelijk voor administratieve processen
¨Alle voorkomende werkzaamheden

1985-1986 Bedrijfsleider Horeca
¨Horeca


Opleiding interimmanager

¨ HBO V 5 jarige deeltijdopleiding Hoge School
¨ Mavo

¨ Commercieel handelen
¨ Functioneringsgesprekken
¨ Beoordelingsgesprekken


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Computer
Zeer bekend met Windows 98, Windows XP, Office, Automatiseringssysteem arbovisie
Automatiseringssysteem Caress

Hbo niveau
Evenwichtig: kan hoge werkdruk aan
Pragmatisch: praktische oplossingen bedenken
Inlevingsvermogen, gevoel voor mensen, vertrouwen en begrip uitstralen
Contactuele aanleg, consistent
Leidinggevende kwaliteiten (’people-management‘)
Resultaat– en doelgerichtheid
Adviserend en coachend
Flexibel




Talenkennis interimmanager

Nederlands en vloeiend Engels

Overig

Sterk gemotiveerd en initiatiefrijk persoon die van uitdagingen houdt en onder druk goed presteert. Volhardend, getalenteerd en dynamisch. Combineert leidinggevende capaciteiten met uitstekende communicatieve vaardigheden.

Hobby’s
¨ Rally’s rijden in oldtimers
¨ Tennissen
¨ Dieren
¨ Lezen
¨ Muziek




 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :