Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

ITIL Procesmanasger

ITIL Procesmanasger

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Sinds Februari 1996 t/m September 2002 heb ik in loondienst gewerkt. Daarna ben ik als zelfstandige begonnen met Kleisterlee Consulting Services. Informatie over opdrachten uitgevoerd voor April 2005, zijn via mail bij mij op te vragen

Maart 2014 - heden:
CAB voorzitter
IBM voor account ABN AMRO
Voorzitter van het CAB waarin changes met een hoog risico en de lange termijn planning worden besproken, alsmede changes worden geëvalueerd.
• Het in goede banen leiden van de vergadering, het bewaken van de structuur en time management.
• Goedkeuren van hoog risico changes.
• Evalueren van changes/change gerelateerde incidenten en het definiëren van vervolgacties.
• Het bespreken van de lange termijn planning en signaleren van conflicten.
• Fungeren als escalatiepunt.
• Meedenken over de scope van change freezes en communicatie daaromtrent.
• Klankbord voor de organisatie over hoe op een juiste manier aan te haken op het change proces en het CAB.

Juni 2011 - heden:
Service Management Control Team domein Markets (aandachtsgebied Change Management)
IBM voor account ABN AMRO
Medewerker SMC team voor het Markets domein binnen ABN AMRO
• Het beoordelen van changes op kwaliteit, inclusief het signaleren van conflicten.
• Het uitleggen van het change proces en de change tool aan diverse betrokkenen.

December 2009 - Juni 2011:
CAB Voorzitter en teamlead
HP voor account ABN AMRO
Het voorzitten van het CAB en het aansturen van het verantwoordelijke team die changes aanmaken en coördineren op zowel de test- als productieomgeving.
• CAB voorzitter.
• Sturing geven aan een team implementatie coördinatoren (3), test (2) en deployment coördinatoren (3).
Januari – September 2009:
Procesmanager inrichting beheer 1-1-2
VTS Politie Nederland
Het inrichten van Service Support processen ten behoeve van het overnemen van het IT-beheer voor de dienst 1-1-2.
• Inrichten incident-, problem- , change-, configuratie-, release management en monitoring. Zowel proces- als de toolinrichting.
• Afsluiten van SLA, DAP en OLA met zowel de klant als in- en externe leveranciers i.s.m. de afdeling Contract Management.

November 2006 - December 2008 :
Problem Manager
VTS Politie Nederland
Problem Manager
• Verantwoordelijk voor procesverbetering van het problem proces voor het C2000 informatie- en communicatiesysteem.
• Het actief uitdragen van het problem proces binnen de organisatie en actief sturen op de voortgang van problems.
• Implementatie Kepner & Tregoe methode voor troubleshooting, tevens opgeleid tot coach.

April 2005 - December 2006 :
Proces Manager
KLM
Auditor van Service Support processen binnen KLM IS-Operations.
• Het uitvoeren van een audit op de processen incident- en change management binnen KLM IS-Operations.
• Het schrijven van een rapport met verbetertrajecten van voornoemde processen.

Jan 2004 - April 2005 :
Problem Manager
ISC (Agentschap Ministerie van Binnenlandse Zaken)
Problem Manager
• Als problem manager van het digitale informatie- en communicatiesysteem C2000 voor OOV (Openbare Orde en Veiligheidsdiensten) verantwoordelijk voor de procesinrichting van problem management.
• Verantwoordelijk voor de aansturing van het oplossen van infrastructurele problems. Tevens als projectleider fungerend van diverse taskforces.
.

Opleiding interimmanager

1996 - 2001
Henley Management College
MBA (Master of Business Administration)
Vakken: International Business Environment, Strategic Analysis & Choice, Managing Strategic Information, Managing Strategic Change, Projectmanagement.
Scriptie: Developing a knowledge management strategy.

1992 – 1995
Henley Management College
BBA (Bachelor of Business Administration)

1990 – 1992
Christelijk College Groevenbeek, te Ermelo
VWO (Nederlands, Engels, Frans, Duits, Geschiedenis, Economie I en II)

1984 - 1990
Christelijk College Groevenbeek, te Ermelo
HAVO (Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Handel en Economie)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Communiceren
Organiseren
Oplossingsgericht
Leidinggeven
Teamplayer
Resultaatgericht
Gedreven
Betrokken

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend in woord en geschrift
Engels uitstekend in woord en geschrift


Overig

Specifieke kennis
ITIL Service Manager 2 (certificaat behaald)
ITIL Foundation (certificaat behaald)
Prince2 Foundation (certificaat behaald)
Projectmanagement voor project- en teamleiders
Verandermanagement (Universiteit Nijenrode)



 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :