Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Supply Chain / Verander manager

Supply Chain / Verander manager

Werkervaring interimmanager

Mei 2016 – Heden
Eigenaar
Interim opdrachten, coach en trainer. Specialismen:
• Supply Chain Management
• Begeleiden van verandertrajecten.
• Loopbaanontwikkeling (management vaardigheden & leiderschap)
• Persoonlijk leiderschap
Juli 2016 – December 2016
Team manager Order Fulfillment B2B a.i. – Ziggo / IT & Processes
Verantwoordelijk voor de Order Fulfillment B2B medewerkers op de afbouwlocatie in Amsterdam. Proces verantwoordelijk voor de onderdelen Porting Desk & Order Support voor “Middle & Large Enterprises”.
• Het opzetten en uitvoeren van een PVA voor kennisoverdracht en borging voor Order Support MLE. Procesbeschrijvingen, procesverbeteringen, training, planning en voortgang behouden op projectmatige basis.
• Het opzetten en uitvoeren van een PVA gericht op een organisatorische proceswijziging voor de porting desk. Inclusief procesplan en bijbehorend FTE reductie plan.

Daarnaast alle taken gerelateerd aan het leiden van een team in transitie.

Januari 2014 – April 2016
Manager Planning, Control en Kwaliteit - UWV / Facilitair Bedrijf / DIV
Manager verantwoordelijk voor planning & control en kwaliteit ten aanzien van de digitale productie bij UWV-DIV. Lopende projecten:
• Het opzetten en implementeren van een integrale capaciteitsplanning voor geheel DIV Productie
• Verdieping en uitbreiding van de reeds opgezette TQM methodiek binnen DIV Productie,
• Verdieping en uitbreiding van het gebruik van de A3 methodiek binnen DIV Productie en
• Verdieping en uitbreiding van het gebruik van de PDCA cyclus binnen DIV Productie.
• Projectleider voor de implementatie van Resultaat Verantwoordelijke Teams binnen UWV
Daarnaast het continu toetsen van lopende processen op mogelijke verbeteringen op kwantitatief en kwalitatief gebied.

Januari 2012 – Januari 2014
Teammanager Productie - UWV / Facilitair Bedrijf / DIV
UWV-DIV is verantwoordelijk voor de gehele digitale verwerking van UWV dossier nu en in de toekomst. DIV Productie is in hoofdzaak verantwoordelijk voor de productie van twee soorten documentstromen:
1. Uitgaande documenten worden geprint, gecouverteerd, verzonden en waar mogelijk digitaal gearchiveerd.
2. Inkomende documenten worden gesorteerd, gescand en voorzien van metadata. Vervolgens worden deze beschikbaar gesteld voor archivering en/of afhandeling door de primaire processen.

Taken naast het leiden van een team: bevorderen van het gebruik van TQM (inclusief inhoud), aansturen op mobiliteit (middels een taak,- en persoonsgericht opleidingsplan), deelname in verschillende projectgroepen ter bevordering van de digitalisering binnen het UWV.

Oktober 2010 – Oktober 2011
Call Center Manager - JobCall
JobCall is een re-integratie annex opleidingstraject die personen uit de bijstand via training en praktijkervaring terug plaatst op de arbeidsmarkt binnen de contact center branche. Naast het leiden van de dagelijkse operatie is training een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden.
• Matchen van kandidaten aan passende vacatures.
• Trainen, coachen en begeleiden van personen vanuit een bijstand situatie om ze op deze manier klaar te stomen voor de arbeidsmarkt.
• Rapporteren van lopende inbound en outbound campagnes
• Relatiebeheer met DWI, Gemeente Amsterdam, Almere en Groningen, verschillende uitzendorganisaties, opdrachtgevers etc.
• Alle HR gerelateerde zaken die bij het leiden van een team komen kijken.

Juli 2009 – Oktober 2010
Teammanager Contact Center - Telfort
Binnen het Telfort Contact Centre zijn de medewerkers verantwoordelijke voor het beantwoorden van (zowel digitaal als per telefoon) klantvragen op het gebied van techniek, facturatie en incasso. Het zorg dragen dat deze medewerkers continu getraind en gemotiveerd blijven om hun taken zo goed mogelijk uit te kunnen voeren is een primaire verantwoordelijkheid van de team manager.
• Het trainen coachen en motiveren van een team van 25 medewerkers.
• Alle HR gerelateerde zaken die bij het leiden van een team komen kijken.
• Het vertalen van klant issues naar service,- en kwaliteitsmanagers
• Het waarborgen van de vooraf bepaalde KPI’s (service level, gesprekstijden, kwaliteitsborging e.d.)

Project: Het opzetten in implementeren van NPS en de invoering van QM (Quality Management) op het Telfort Contact Center

Augustus 2008 – Juli 2009
Booking Office Manager – Central Booking Office NH Den Haag
Het leiden van de dagelijkse operationele aspecten van het Central Booking Office in Den Haag voor zowel individuele kamer reserveringen als groeps,- en zaalreserveringen. Het Central Booking Office bestaat uit 10 reserveringsmedewerkers.
• Het trainen, coachen en motiveren van alle reserveringsmedewerkers
• Het bepalen, implementeren en controleren van procedures en strategieën voor alle hotels in de regio Den Haag.
• Inventory management voor alle hotels in de regio Den Haag
• Alle HR-gerelateerde zaken die bij het leiden van een team komen kijken
• Het maximaliseren van de omzet in de Haagse hotels, het geven van input en feedback op verkoop,- en prijsstrategieën naar de Operations Managers en Revenu Manager
• Het houden van de constante focus op conversie, cross selling en de follow-up op uitstaande aanvragen voor het hele Central Booking Office

Juli 2005 – Augustus 2008
Teamleader Inidvidual Reservations – NH Hoteles Amsterdam
Het leiden van de dagelijkse operationele aspecten van de Individuele Reserveringsafdeling van het Amsterdam Booking Office die bestaat uit 22 reserveringsagenten. Project: Het professionaliseren van het Amsterdam Booking Office naar een Customer Contact Centre voor NH Hoteles Amsterdam

Opleiding interimmanager

September 2001 – Juni 2005
BBA International Hospitality & Office Management
Christelijke Hogeschool Nederland, Leeuwarden
Keuzemodulen: Facility Management, Professional Conference Management, Project Management
Scriptie onderwerp: Interne communicatie en klanttevredenheid
Cum Laude afgestudeerd

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben een oplossingsgerichte, pragmatische en duidelijke leidinggevende, coach en trainer. Mijn jarenlange ervaring in Supply Chain Management binnen de dienstverlenende sector en mijn eigen persoonlijke ervaringen, hebben mij in staat gesteld mijn kennis en kunde te bundelen en hiermee mijn eigen bedrijf te starten gericht op interim opdrachten, coaching en training. Ik heb meer dan 10 jaar ervaring binnen Supply Chain Management, waarin ik vooral bezig ben geweest met procesverbeteringen (kwantitatief en kwalitatief) en talentontwikkeling van mijn teamleden om vanuit die gedachte de productie en samenwerking positief te beïnvloeden. Daarnaast heb ik meerdere grote verandertrajecten begeleid met mijn energieke, duidelijke en inspirerende manier van werken.


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels: vloeiend
Duits: Voldoende
Frans, Spaans: Basis

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :