Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Project Manager Team manager

Project Manager Team manager

Werkervaring interimmanager

2007 – heden
oktober 2007 – heden Projects e-HRM Consultancy
Functie: Eigenaar
Werkgebied
• Project Management;
• Informatie Management;
• Teamleider/Interim management;
• Advies omtrent e-HRM toepassingen;
• Implementatie e-HRM systemen;
• Optimalisatie e-HRM systemen;
• Applicatiebeheer
• HR- Consultancy;
• Hands-on ondersteuning op afdeling PSA.

2008 – 2009
mei 2008 – december 2008 Raet
Functie: Teammanager AK unit (ai)
Taken:
• Teammanager AK unit onderwijs;
• Lid MT;
• Day by day business;
• Opstellen jaarplan;
• Deelname stuurgroepen;
• Aansturing teamleden (8FTE) bij projecten.

2007 – 2008
oktober 2007 – mei 2008 Centric
Functie: Projectleider
Taken:
• Projectleider fusietraject HR systemen (P-view/PASO) bij 2 klanten van Centric;
• Advisering inrichting HR applicatie;
• Ondersteuning op locatie bij klanten van Centric voor gebruik van HR applicatie;
• Geven van cursussen voor gebruik HR applicatie;
• Ondersteuning servicedesk;
• Testen HR applicatie.
2006 – 2007 Randstad Nederland
augustus 2006 – oktober 2007 Randstad Nederland
Functie: Sr. Project Manager Informatie Management
Taken:
• Pakket selectie en implementatie van werving en selectie tool voor formule van Randstad Nederland;
• Analyse + opstellen van functionele beschrijving W&S proces Randstad GWS;
• Waarnemend Projectleider website De Nationale Carrière Check 2007;
• Beheer en leverancierscontact van diverse werving en selectie tools in gebruik bij Randstad GWS en Randstad Search & Selection;
• Project Manager E-HRm trajecten;
• Pakket selectie verzuim tool.

2005 – 2006 PinkRoccade
Oktober 2005 – augustus 2006: PinkRoccade HR Services
Functie: HR Projectleider
Taken:
• EDVG Project (ontwikkeling en definiëring nieuwe HRM en Payroll applicatie op basis van P-view)
o Projectleider HR-functionaliteit EDVG;
o Formuleren en opstellen HRM functionaliteit bij ontwikkeling PI systeem;
o Namens PinkRoccade eindverantwoordelijk lid werkgroep HRM functionaliteit en processen;
o Lid klankbord groep HR processen en systeem.

• HR-Portal/Employee Bennefits project (Ontwikkeling HR-Portal en definiëring templates op basis van HR-Soft)
o Projectleider ontwikkeling HR-portal’
o Waarnemend teamleider HR-portal service desk;
o Inbedding van het HR-Portal in de interne PinkRoccade organisatie.
o Projectleider implementatie HR-portal.

• SSC (Opzet Shared Service Center)
o Definiëren gewenste HRM functionaliteit;
o Formuleren HRM dienstverlening;
o HRM en Payroll pakket selectie.


1998 – 2005 LogicaCMG
Augustus 1998 – September 2005: LogicaCMG HRM & Payroll solutions
Functie: Projectleider / Senior Consultant
Taken:
• Projectleider bij: o.a. Strukton, CRH, BAM, Cement Bouw, Burgers Ergon, Alewijnse, Deen supermarkten.
• De projectleiding van de implementatie van het personeelsinformatiesysteem PersMaster, bij circa 50 bedrijven in Nederland; in grootte variërend van 50 tot 5000 personeelsleden;
• In de rol van projectleider, leidinggevende verantwoordelijkheid variërend van 2 tot 10 personen;
• Advisering over de inrichting van het personeelsinformatiesysteem ten einde de gewenste managementinformatie te kunnen genereren en de HR processen optimaal te ondersteunen;
• Harmonisatie arbeidsvoorwaarden en implementatie HR- en Payroll systeem
• Inrichten en opstellen van procedures voor de Administratieve Organisatie;
• Advisering inrichting en bezetting afdeling personeels- en salarisadministratie (R.O.I.);
• Advisering processen personeels- en salarisadministratie;
• Opstellen A.O. procedures/beschrijven;
• Ontwikkelen Human Resource Informatie analysemethodiek;
• Advisering over diverse ken- en stuurgetallen die uit het personeelsinformatiesysteem gegenereerd worden; o.a. bezettingsoverzichten, verloopcijfers, verzuimcijfers en cijfers ten behoeve van sociaal jaarverslagen;
• Eveneens het implementeren en inrichten van het personeelsinformatiesysteem ten einde een juiste koppeling met het salarispakket te waarborgen;
• Vertaling en interpretatie van CAO regels naar een juiste inrichting van het personeelsinformatiesysteem;
• Sales ondersteuning, met name het vertalen van bedrijfsspecifieke problemen naar een goede oplossing in het personeelsinformatie systeem;
• Geven van cursussen op gebied van het gebruik en de inrichting van het personeelsinformatiesysteem;
• Het uitvoeren van vooronderzoek bij klanten op functionele aspecten van het personeelsinformatie systeem;
• Uitvoeren van conversies;
• Functioneel testen van het Personeelsinformatiesysteem.


1996 - 1998: Start Holding BV
juni 1997 – augustus 1998: Start Outplacement te Arnhem
Functie: Arbeidsmarkt adviseur
Taken:
• Begeleiding en training van kandidaten in outplacement traject;
• Loopbaan advies;
• Opleiding advies;
• Sollicitatietraining;
• Jobhunt;
• Netwerk en relatiebeheer.

januari 1996 - juni 1997: Start Uitzendbureau te Barneveld.
Functie: Bemiddelaar
Taken:
• Bemiddeling;
• Acquisitie;
• Relatiebeheer;
• Intake gesprekken;
• Matching;
• Diverse personeels- en salarisadministratieve taken.






Opleiding interimmanager

Opleidingen

1991 - 1995 HBO-P&A diploma, Hoge¬school Gelderland, afde¬ling: Sociale faculteit
1989 - 1991 MMO diploma, Neder Veluwe College Ede
1991 Middenstandsdiploma, Neder Veluwe College Ede
1989 Havo diploma, Christelijk Streeklyceum Ede

Cursussen

1996 Commerciële basisvaardigheden, interne Start cursus
1996 Professionele vaardigheden, VTC cursus
1996 Acquisitie cursus, VTC cursus
1997 Systeembeheer, interne Start cursus
1998 Intake en trajectbepaling, interne Start cursus
1998 Access 97 basis en gevorderden training, Computrain
1999 LogicaCMG PSU trainingen (diverse interne, sociale en communicatieve trainingen)
2000 Motiveren en leiding geven (MoLe), interne LogicaCMG cursus
2001 Project management (SPM-2), interne LogicaCMG cursus
2001 Recruitment, interne LogicaCMG cursus
2003 Senior Projectmanagers training, interne LogicaCMG HRM & Payroll solutions training
2007 Cognos 8 – Query studio, I-Bridge


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Applicatie kennis

• PI Systeem: PersMaster (Centric/LogicaCMG), EDVG (RS HR Solutions/PinkRoccade), P-view (Allshare); Edukaat (RS HR Solutions/PinkRoccade)
• Payroll Systeem: PayMaster (Centric/LogicaCMG);
• Werving en Selectie tool: PeopleXS (PeopleXS), Connexys (Connexys);
• Workflow: HR portal in de zorg (PinkRoccade/HR-Soft);
• Testen: Meurs.

Branche ervaring

• Onderwijs;
• Bouw;
• Zakelijke dienstverlening;
• Retail.


Talenkennis interimmanager

Talenkennis

• Nederlands: Spreekvaardigheid: uitstekend; Schrijfvaardigheid: uitstekend
• Engels: Spreekvaardigheid: goed; Schrijfvaardigheid: goed
• Duits: Spreekvaardigheid: goed; Schrijfvaardigheid: matig


 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :